Hodnocení obchodu

5,0 2221 hodnocení
5
2190x
4
18x
3
1x
2
0x
1
12x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora | 9.2.2021
+ Rychlost, ochota, příjemné jednání......

ZJ Avatar autora Zora Janů | 8.2.2021
naprostá spokojenost, děkuji
Avatar autora | 8.2.2021
Jeden den objednáno a zboží dorazilo třetí den od objednávky. Velmi rychlé dodání, pěkně zabaleno a s dárečkem v podobě 10% slevy na další nákup. Mám dvě kavalírky a mňamky od vás moc chutnají.
ZK Avatar autora Zuzana Kořanová | 8.2.2021
Velmi spokojená,rychlost ,ochota,velice doporučuji všem
Avatar autora Radka Šívrová | 7.2.2021
Tyto kachní pamlsky jsou úžasné náš Lumpik je zbožňuje.
AS Avatar autora Andrea Sittová | 7.2.2021
Super obchůdek, rychlé dodání a miláčkům dobroty moc chutnají,maximální spokojenost.
VK Avatar autora Veronika Varadínková Križanová | 6.2.2021
Velmi rychlé dodání a pejsci byli spokojeni.
Avatar autora | 5.2.2021
+ velká spokojenost se všemi produkty

MM Avatar autora Michael Mach | 5.2.2021
Spokojen
MD Avatar autora Magdaléna Dědečková | 5.2.2021
Spokojenost
ID Avatar autora Iva Domínová | 3.2.2021
Rychlé dodání,bezvadné zabalení
VZ Avatar autora Věra Zapletalová | 3.2.2021
Kluci jsou hodně spokojeni
MO Avatar autora Martina Olahova | 3.2.2021
funguje super
SV Avatar autora Stanislava vaclavkova | 3.2.2021
MAXIMALNI SPOKOJENOST,říkali to i moji hafani
LV Avatar autora Lucie Váňová | 3.2.2021
Spokojenost
VM Avatar autora Vendula Moťková | 3.2.2021
Spokojenost
K Avatar autora Kristýna | 31.1.2021
Spokojenost, objednala jsem nekolik produktu - pamlsku pro pejska a byla jsem mile prekvapena jejich kvalitou, kterou jsem za tak nizkou cenu necekala, jiste nekdy neco jeste objednam
Avatar autora | 30.1.2021
Velmi rychle dorucene a v poradku
Avatar autora | 29.1.2021
- Nechtějí přijímat vrácené zboží.

Doručovatel mě upozornil na to, že po rozbalení balíku nebude možné zboží vrátit.
Avatar autora (Administrátor)
Mrzí nás vaše záporná reakce, ale pravděpodobně došlo k nedorozumění. Vrátit zboží lze ze zákona vždy. Tuto skutečnost a za jakých podmínek máme i v našich obchodních podmínkách. Zatím nemáme jedinou stížnost na nevyřízenou reklamaci. Informace, kterou jste dostala na výdejním místě Zásilkovny a na kterou Vám bylo zboží zasláno, je jen interní informace Zásilkovny a obsluha patrně nezná přesný obsah sdělení. Jedná se o to, že pokud není balík viditelně poškozený při předání zásilky, nelze ho na místě otevřít a bezplatně odeslat zpět. Toto jsou všeobecně platná pravidla všech zasilatelských služeb (např.Pošta, DPD a pod.), která uplatňují kurýři při předávání všech zásilek. Každopádně jediná Zásilkovna na toto upozorňuje ihned při předávání a řekl bych že je to dost matoucí. Omlouváme se za nedorozumění , za Zvířecí rodinu Gajdušek Libor
Avatar autora | 29.1.2021
Velká spokojenost s obchodem a dodání zboží.